Szklarska Poręba w Gazecie Wyborczej

W związku z podejmowanymi przed sezonem zimowym działaniami marketingowymi planowane jest wydanie dodatku do Gazety Wyborczej. Tegoroczne, letnie podobne wydanie pokazało, że była to trafna decyzja. Zostało to potwierdzone przez właścicieli obiektów, które reklamowały się w tym wydawnictwie. Ponad to badania przeprowadzone przez Urząd Miejski i firmę 2BA na szerokiej grupie turystów, wskazały Gazetę Wyborczą jako drugi obok Radiowej Trójki główny podawany z nazwy kanał medialny, z którego odwiedzający Szklarską Porębę goście czerpią informacje o mieście.

Planujemy aby zimowy dodatek podobnie jak ten letni poświęcony był tylko i wyłącznie ofercie naszego miasta. Poprzez realizację tego przedsięwzięcia stwarzamy naszym gestorom możliwość dotarcia do szerokiej grupy potencjalnych klientów w tak dużych aglomeracjach jak: Warszawa, Poznań, Szczecin, Wrocław, Katowice, Gorzów Wielkopolski.

Poprzez ten dodatek docieramy do szerokiej rzeszy naszych potencjalnych klientów. Planowany nakład to prawie 300 tysięcy egzemplarzy. Jest to szansa by szeroka grupa turystów zapoznała się z zimową ofertą naszego miasta. Zainteresowanych prosimy o kontakt z Panem Pawłem Kaliszem – pawel.kalisz@wroclaw.agora.pl. Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 25.10.2008. Planowane wydanie dodatku to 08 listopada 2008 r.

www.szklarskaporeba.pl

Dodaj komentarz